loading...
اتحادستارگان گرز
نمکرود بازدید : 34 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

ویرایشگر حرفه ای متن و سورس کدها Notepad++ نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد. جهت دانلود آخرین ورژن نرم افزار notepad++ به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

دانلود ++notepad

نمکرود بازدید : 33 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

اگر نیاز دارید که به سیستم خاصی از طریق اینترنت از راه دور دسترسی داشته باشید مثلاً به سیستم خود در  اداره از خانه دسترسی پیدا کنید و دسکتاپ آن را مشاهده کرده و کارهایی را در ان انجام دهید RealVNC Enterprise بهترین نرم افزار در این زمینه می باشد.البته امکانی در خود ویندوز با نام Remote Desktop وجود دارد که چنین امکانی را برای شما فراهم می کند ولی این نرم افزار حرفه ای تر از آن عمل می کند. تفاوتهای اصلی Remote Desktop با RealVNC:
1- نرم افزار Remote Desktop یک دسکتاپ مجازی را به شما نشان می دهد ولی RealVNC دسکتاپ واقعی را نشان می دهد. دسترسی به دسکتاپ واقعی مانند این است که دقیقا پشت سیستم نشسته اید و هیچ محدودیت برای شما ایجاد نمی شود . در صورتی که بعضی از نرم افزارهای وقتی می بینند که سیستم در حالت Remote Desktop و به اصطلاح Terminal Server است اجرا نمی شوند یا با محدودیت اجرا می شوند. مثال خوب این حالت نرم افزار Google Earth است. این نرم افزار یا باید در مد گرافیکی DirectX یا OpenGL اجرا شود. اما این مدها در حالت Terminal Server قابل استفاده نیستند ولی در حالت RealVNC این مشکل وجود ندارد.
۲- امکان Remote Desktop در حین اتصال کامپیوتر مقابل را Lock کرده و در صورتی که بخواهید مثلا کاری را روی سیستم دوست خودتان از راه دور انجام دهید و او مراحل کار را ببیند این امکان وجود ندارد ولی در RealVNC این امکان وجود دارد.

 

دانلود RealVNC Enterprise

نمکرود بازدید : 26 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود مرورگر قدرتمند و پرسرعت Avant Browser 2012 Build 16
Avant Browser یک مرورگر سریع ، امن ، پایدار ، کاربرپسند و همه کاره است که وبگردی را برای شما لذت بخش تر می کند . این مرورگر ویژگی هایی مشابه ای با اینترنت اکسپلور دارد و بر اساس هسته ی آن کار می کند . دارای RSS/ATOM Reader برای دسترسی سریع به مطالب وب سایت های مختلف است که با توجه به سرعت کم اینترنت در کشور ما این قابلیت می تواند در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی کند . قابلیت های متعدد دیگری همچون جستجوی مستقیم در موتورهای جستجوگر ، مسدود سازی صفحات پاپ آپ مزاحم و تبلیغاتی ، در دسترس بودن در 41 زبان مختلف ، ذخیره سازی مطمئن یوزر و پسوردهای کاربر در وبسایت های مختلف ، مدیریت صفخات با موس ، قابلیت تمام صفحه شدن (Full Screen) ، سازگاری کامل با IE ، بازیابی امن صفحات در صورت خاموش شدن ناگهانی رایانه ، شخصی سازی پوسته های را نیز دارد .

نمکرود بازدید : 37 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

یک برنامه ساده و قدرتمند در زمینه وبگردی با قابلیت های فراوان و سربع بارگذاری سریع می باشد. شما با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید تمامی صفحات مورد علاقه خودتان را در سریعترین زمان ممکن باز کنید. زیرا این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه بارگذاری صفحات دارد. این برنامه کارامد دارای ظاهر بسیار زیبا و منوهای آسان می باشد و رابطه ی خوب و مستقیم با دیگر مرورگرها دارد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir


 

نمکرود بازدید : 21 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر پرسرعت شرکت اپل برای کامپیوتر Apple Safari 5.0.4 Final Multilingual Portable

Apple Safari نام مرورگر پرسرعت شرکت اپل می باشد. همانطور که می دانید این مروگر تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل که دارای سیستم عامل مکینتاش هستند قابل نصب است. اما این شرکت به دلیل درخواست های فراروان کاربران اینترنت نسخه ای از مرورگر خود را برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر ساخته است. شما میتوانید این مرورگر را بروی سیستم خود نصب کنید و از آن برای گشت و گذار در اینترنت استفاده نمایید. سرعت این مرورگر در هنگام باز کردن سایت ها بسیار بالاست و همچنین از امکانات بسیار جالب و منحصر به فردی برخوردار است. بعلاوه امنیت این مرورگر در حد بسیار بالایی می باشد و شما با خیال راحت می توانید به مرور سایت های اینترنتی بپردازید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این برنامه:
سرعت بسیار بالا در مرور صفحات
پشتیبانی از پلاگین های مختلف
داشتن دانلود منیجر جداگانه
امنیت بسیار بالا
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

نمکرود بازدید : 26 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
Comodo IceDragonمرورگر وبی قدرتمند و محبوب محصول دیگری از کمپانی مشهور موزیلا برای ویندوز می باشد که با آن می توانید تجربه ی یک ویگردی را در محیطی امن و زیبا داشته باشید .

کومودو آیس دراگون از هسته فایرفاکس استفاده می کند که با توجه به وجود برنامه های مخرب و آلوده در سراسر اینترنت ، داشتن مرورگری امن و البته سریع برای محافظت از اطلاعات شخصی بسیار ضروری است .

مرورگر فوق همچنین دارای رایج ترین ابزارهای لازم همچون افزودن و مدیریت بوکمارک ها ، خواندن خوراک سایت ها ، جستجوی مستقیم با استفاده از موتورهای جستجو و بسیاری از ابزارهای دیگر می باشد که برای لذت بردن کاربر از وبگردی تعبیه شده اند .

از ویژگی های دیگر این مرورگر میتوان به ادغام آن با فیسبوک اشاره کرد که می توانید به راحتی به فیس بوک دسترسی داشته باشید .

برخی از ویژگی های نرم افزار Comodo IceDragon :

- محیط کاربری ساده و جذاب


- باز کردن صفحات اینترنتی به صورت نامحدود


- شناسایی آسان گواهینامه

SSL

- جستجوی مستقیم در موتورهای جستجوگر گوگل ، یاهو ، بینگ و …


- مدیریت حرفه ای کوکی ها و رمزهای عبور


- حالت ناشناس توقف کوکی ها، بهبود حفظ حریم شخصی کاربران


- رایگان بودن مرورگر

برای مشاهده ی تصویری از محیط مرورگر وب Comodo IceDragon و دانلود آن به صورت رایگان به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Comodo IceDragon Web Browser

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
اتحاد استقلال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در باره وظعيت سايت چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 299
  • بازدید کلی : 3,410
  • کدهای اختصاصی