loading...
اتحادستارگان گرز
نمکرود بازدید : 76 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (2)

سلام دوستان گرامی نرم افزار های گذر قبلی پولی بود ومحدو د اما این نرم افزار نامحدو ومجانی :

.

.


.

.

قابلیت های این نرم افزار:

1.سرعت بالا


2.مجانی


3.نامحدود


4.ودیگر امکانات.....



سیستم مورد نیاز:


برتمامی ویندوز ها وسیستم ها کار میکند.


توجه:برای دریافت رمز تنها مبلق 2000تومان کارت شارزهمراه اول  به صورت پیام خصوصی به من ارسال کنید.

fivpr2

نمکرود بازدید : 28 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام دوستان بعد از مدت ها تونستم نرم افزار گذر ار اینترنت 2 به نام fivpr2رو بسازم شما هم اکنون میتوانید این نرم افزار رو دانلود کنین.



                                                                                                     fivpr2




برای دانلود کافیست مبلغ 1000 تومان کارت شارژ همراه اول برایم بفرستین.

نمکرود بازدید : 860 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

%20%281%29 دانلود بازی مستقيم به سمت مرگ Dead To Rights

توضیحات: مجموعه بازی های Dead To Rights یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین بازی هایی است که تا کنون سه نسخه از این بازی برای برخی از کنسول ها ساخته و روانه بازار شده است. این بار از سایت ارم دانلود نسخه اول و به یاد ماندنی این بازی بسیار مهیج را به صورت رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. شخصیت اصلی بازی پلیسی جوان به نام Jack Slate است که دشمنان وی , پدرش را به قتل رسانده اند که این شخصیت در صدد انتقام گیری از خون پدرش با آن ها به مبارزه می پردازد. بازی Dead To Rights بسیار ماهرانه و جذاب طراحی شده به طوری که معنی واقعی انتقام و نفرت را میشود در آن احساس کرد. امیدواریم با دریافت این بازی نهایت لذت را ببرید.

نمکرود بازدید : 143 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

%20%281%29 دانلود بازی مسابقه مرگبار Deadly Race

توضیحات: امروز با یک بازی بسیار هیجانی و زیبا در سبک رانندگی در خدمت شما هستیم . بازی مسابقه مرگبار Deadly Race یک بازی زیبای رانندگی و مبارزه ای می باشد. این بازی علی رقم حجم کم ، گرافیک بسیار خوبی را داراست . در این بازی هدف فقط به پایان خط رسیدن در مسابقه نیست بلکه در این مبارزه شما می توانید از سلاح های قوی و انواع موشک ها که بر روی ماشینتان نصب شده برای نابودی دیگران و رسیدن به خط پایان استفاده کنید. حتی برای بدست آوردن پیروزی ممکن حریف را کلا از مسابقه محو و نابود و از رده خارج کنید. مطمئنا این بازی زیبا ما را به یاد بازی بینظیر ماشین جنگی در پلی استیشن ۱ می اندازد. امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید….

نمکرود بازدید : 22 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار مبدل Wondershare Video Converter Ultimate نام آشنایی در دنیای نرم افزارهای مبدل فایل های مالتی مدیا (صوتی و ویدیویی) می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. جهت دانلود این نرم افزار و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

دانلود Wondershare Video Converter

نمکرود بازدید : 50 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار ویرایش عکس جایگزین فتوشاپ GIMP 2.8.10 Final نرم افزاری رایگان که برای چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) ارایه شده می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت. جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

نرم افزار ویرایش عکس GIMP

نمکرود بازدید : 35 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

ویرایشگر حرفه ای متن و سورس کدها Notepad++ نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد. جهت دانلود آخرین ورژن نرم افزار notepad++ به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

دانلود ++notepad

درباره ما
اتحاد استقلال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در باره وظعيت سايت چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 331
  • بازدید کلی : 3,442
  • کدهای اختصاصی